Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 24.11.2024, 11:23

Попівська загальноосівтня школа І-ІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Класних керівників

План

роботи шкільного методичного об’єднання класних керівників

на  2018-2019  навчальний рік

 ПРОБЛЕМА: «Спрямування навчально-виховного процесу у взаєморозумінні батьків і педагогів у формуванні в учнів моральних якостей»

 

 

                                                                               Керівник методоб’єднання  Голубенко О.А. 

Загальне керівництво ШМО класних керівників забезпечують заступник директора з навчально-виховної роботи Жайворонок Тетяна Василівна,  керівник МО – Голубенко Оксана Анатоліївна.

Методичне об’єднання класних керівників

Попівської  школи:  проблеми, пошуки, рішення

Мета організації роботи методичного об’єднання – сприяти професійному вдосконаленню особистості педагога, стимулювати творчість класного керівника, який веде пошуки шляхів збагачення і розвитку змісту, форм і методів виховної роботи.

          Завдання виховної роботи в нашій школі в цілому й методичного об’єднання класних керівників зокрема регламентується концепцією виховної роботи й спрямовано на створення умов для розвитку й саморозвитку дитини.

          В нашій школі всього 9 класів, тому працює одне м/о класних керівників, до роботи залучаються також педагог-організатор, бібліотекар, керівники гуртків. У своїй більшості вони беруть активну участь в роботі методичного об’єднання: виступають з повідомленнями, діляться досвідом практичної роботи, проводять відкриті години спілкування, здійснюють самооцінку й оцінювання роботи колег.

 

Виховна проблема над якою працює школа :  

Впровадження інноваційних підходів у виховання підростаючого покоління.

Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників:

«Спрямування навчально-виховного процесу у взаєморозумінні батьків і педагогів у формуванні в учнів моральних якостей»                          

Мета:  Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.

 

Педагогічне кредо колективу:  Моє заповітне бажання – передати тобі ту життєву мудрість, яку називають умінням жити.

                                                                                     В.О. Сухомлинський

 

 

                          СИСТЕМА  РОБОТИ  МО  НАД  ПРОБЛЕМОЮ

 

2018 - 2019 навчальний рік

 

Проблема: ««Спрямування навчально-виховного процесу у взаєморозумінні батьків і педагогів у формуванні в учнів моральних якостей

   

     

               завдання  на 2018 – 2019 навчальний рік:  

  •   підвищення теоретичного рівня класних керівників  з питань морально-духовного виховання й вмінь застосовувати одержані знання в практичній діяльності, вдосконалення якості й форм роботи з громадянського виховання;
  •  формування інформаційного банку, необхідного для керування виховним процесом, реалізація творчих здібностей класних керівників й узагальнення передового педагогічного досвіду через організацію відкритих заходів виховного характеру, обмін досвідом;
  •   сприяння становленню й розвитку органів учнівського самоврядування, забезпечення єдиного принципового підходу до виховання й соціалізації учнів;
  •  координація зусиль класних керівників й батьківської громадськості на організацію спільної роботи з профорієнтації учнів.
  • виконання рекомендацій практичного психолога по підвищенню рівня вихованості учнів.
  • спрямувати роботу на реалізацію принципу особистого підходу до учня в педагогічній діяльності вчителів.
  • виховання учнів в дусі національної свідомості, людської гідності, патріота своєї держави.
  • збереження та зміцнення фізичного, морального та психічного розвитку дитини.
  • приділяти належну увагу формуванню дружнього колективу.
  • систематично проводити роботу з батьками по попередженню дитячого травматизму, збереженню здоров’я та життєдіяльності учнів.
  • проводити різноманітні бесіди з батьками по попередженню дитячої злочинності, на виявлення суїциду, бездоглядності дітей.
  • стежити за новинками педагогічної літератури, вивчати їх і впроваджувати в своїй роботі.
  • приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя. 
  • посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень. 
  • приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації. . 
  • залучати батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів. 
  • формування ціннісного ставлення до себе, людей, довкілля, Батьківщини;
  • формування гуманістичної, життєтворчої, духовно багатої та морально чистої особистості з глибоко усвідомленою національною та громадянською позицією;
  • забезпечення кожній дитині умов для саморозвитку та самовдосконалення;
  • формування розуміння кожною дитиною особистої ролі в розвитку рідного краю та всього суспільства;
  • виховання інтелігентності, високого рівня освіти та культури;
  • формування навичок економічного та екологічного мислення, виховання основних рис ділової людини;
  • формування вміння швидко пристосовуватись до безперервних змін у суспільстві, економіці; уміння соціально адаптуватись, шукати найкращих шляхів розв’язання життєвих проблем;
  • виховання уміння не губитися у швидкоплинному інформаційному просторі, вміння володіти собою в складних життєвих ситуаціях; дотримуватись самодисципліни, самоконтролю;
  • формування потреб постійного навчання, безперервної освіти;
  • виховання вміти спілкуватись з однолітками, в міжстатевих відносинах і різновікових колективах;
  • формування екологічного мислення, діалектичного світогляду, оптимістичного погляду на життя;
  • формування засад здорового способу життя.

 

                   

 

                            План – сітка роботи ШМО

                                                                  Вересень

01 – 06.09

08 – 13.09

15 – 20.09

22 – 30.09

Свято першого дзвоника

 

- Свято знань

 

- Перший урок «Україна – єдина країна»

 

- Вступний інструктаж

 

- Оформлення класних журналів (допомога молодим спеціалістам)

 

- Робота з батьками учнів випускних класів (довідки про подальше трудовлаштування)

 

- Інструктаж з ОП та БЖ (чергування в класі і по школі)

- ГКК «Руху правила єдині – поважати їх повинні»

 

- Звіт чергового класу

 

Класні збори (самоврядування в класі)

 

- Оформлення плану класного керівника

 

Анкетування учнів (визначення інтересів з метою залучення до позакласної роботи)

 

- Перевірка учнівських щоденників

 

- Спортивне свято

- Трудовий десант «За чисте довкілля»

 

Оформлення учнівських куточків

 

- Загальношкільні батьківські збори

 

- Оформлення куточків для батьків

 

Робота з батьківським комітетом класу

 

Оформлення документації класного керівника

 

- Визначення рівня забезпеченості учнів підручниками

ГКК «Герої нашого краю»  (до Дня партизанської слави)

 

- Звіт чергового класу

 

- Діагностування класних керівників

 

- Самоосвітня діяльність класних керівників

 

- «Скринька невирішених питань» - індивідуальна робота з класними керівниками

 

- Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури

 

- Семінар-практикум «Упровадження нових технологій виховання»

 

                                                                   Жовтень

01.10-10..10

13-18.10

20-25.10

27-31.10

- Акція «Живи, книго»

 

- ГКК «Людина серед людей» (до дня людей похилого віку, дня ветерану)

 

- Трудовий десант «За чисте довкілля»

 

- Анкетування учнів «Ситуативна поведінка» (обробка результатів та визначення шляхів вирішення проблеми)

 

 

- Свято Осені і урожаю

 

- Участь в проведенні тижня правознавства

 

- ГКК «Українське козацтво»

 

- Відкрита виховна година «Буду я природі вірним другом» (4 кл)

 

- Самоосвітня діяльність класних керівників

 

 

- Сприяння в проведенні загальношкільних заходів

 

- Відкрита виховна година  «Гостина української родини» (3кл)

 

- Скринька невирішених питань»  - індивідуальні консультації  класних керівників

 

- Загальношкільна акція «Щоденник – обличчя учня» , анкета «Чим для тебе є твій щоденник»

 

- Робота  з батьківським комітетом класу

- Підготовка до засідання МО (засідання №2)

 

- Семінар-практикум «Робота з обдарованими дітьми»

 

- Робота з батьками (класні батьківські збори)

 

- Трудовий десант «Школа – наш дім, ми господарі в нім»

 

 

 

                                                               

 Листопад

01.11 – 08.11

10.11 – 15.11

17.11 – 22.11

24.11 – 29.11

 

- ГКК «Мово моя, солов’їна»

 

- Засідання ШМО класних керівників

 

- «Скринька невирішених питань» - індивідуальна робота з класними керівниками

 

-  Відкрита виховна година « Україна – наш спільний дім» (ГПД)

 

 

 

- ГКК «Вогнище – це романтично, проте дуже небезпечно»

 

- Самоосвітня діяльність класних керівників

 

- Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури

 

- Анкетування учнів «Цінності та пріоритети» (обробка результатів та визначення шляхів вирішення проблеми»

 

- ГКК «Що  означає бути толерантним»

 

- Діагностування класних керівників

 

- Семінар-практикум «Проектна діяльність»

 

- Робота з батьківським комітетом

 

- Сприяння в проведенні загальношкільних заходів

 

- ГКК «Нам, молодим, творити Україну»

 

- Індивідуальна робота з батьками

 

- Відвідування уроків у закріпленому класі

 

- Відкрита виховна година «Рідна мово, колискова …» (2 кл)

 

 

-

 

                                                          Грудень

01-06.12

08 – 13.12

15 – 20.12

22 – 27.12

 

-  ГКК «Армія незалежної України»

 

- Участь в проведенні тижня військово-патріотичного виховання

 

- Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури

 

- Робота з батьківським комітетом класу

 

- Волонтерська діяльність учнів класу (школи)

 

- Учнівський квартал «СНІД – хвороба ХХ століття»

 

 

-  «Скринька невирішених питань» - індивідуальна робота з класними керівниками

 

- Відкрита виховна година «Вклоняємось доземно всім, солдати» (7 кл)

 

- Засідання динамічної групи  (1-4 кл)

 

- Самоосвітня діяльність класних керівників

 

- Консультації психолога

 

- Відкрита виховна година «Бути на Землі людиною»

 

-  Сприяння в проведенні загальношкільних заходів

 

- Засідання динамічної групи (5-8 кл)

 

- Семінар – практикум «Правовий лекторій з дітьми»

 

- Анкетування учнів «Міжособистісні стосунки у класному колективі» (обробка результатів анкетування, визначення шляхів вирішення проблеми)

 

- Новорічні ранки та бал-маскарад

 

- Відвідування уроків у закріпленому класі

 

- Засідання динамічної групи (9-11 кл)

 

- Класні батьківські збори

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище  вчителя

Тема досвіду

Роки вивчення

1

 

Миронюк

Олександра

Михайлівна        

 

Патріотичне виховання

 

 

2018-2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відомості про вчителів

 

                                

№п/п

Прізвище, імя та по батькові вчителя

Назва навчального закладу

Фах

Категорія

Педстаж

Проблема, над якою працює вчитель

Курси, атестація

За які ділянки роботи відповідає

Облік роботи в роботі ШМО

1

Виноградова
Катерина
Миколаївна

УПІ

Вчитель

І

40

Вивчення особистості школяра

2018

 

 

3

Цюра Валентина Григорівна

УПІ

Вчитель

І

33

Екологічне виховання учнів

2013

Керівник МО вчителів початкових класів

 

4

Богурська Світлана Сергіївна

УПІ

Вчитель

І

15

Превентивне виховання

2018

 

 

5

Онуфрієнко
Надія 
Дмитрівна

УПІ

Вчитель

І

14,5

Патріотичне виховання учнів на уроках та в позаурочний час

2018

Керівник МО класних керівників і класоводів

 

6

Миронюк Олександра Михайлівна

ЧПІ

Вчитель

І

26

Взаємовідносини батьків і учнів у колективі

2015

 

 

7

Лавренчук Раїса Анатоліївна

УПУ

Вчитель

І

12

Формування культури поведінки

2018

 

 

8

Воронецький
Михайло
Володимирович

ЧПІ

Вчитель

-

1

Вивчення особистості школяра

-

 

 

                       

     Графік і тематика засідань МО класних керівників і класоводів

Зміст роботи

Термін виконання

Хто виконує

При-мітка

І ЗАСІДАННЯ

1. Підсумки роботи МО класних керівників і класоводів.

2. Обговорення і затвердження плану роботи  МО на 2016-2017 навчальний рік

3. Методичні рекомендації щодо оформлення класних журналів.

4. Рекомендації заступника директора щодо складання виховних планів.

5. Опрацювання інструктивних та методичних листів.

Серпень

 

Керівник МО

Жайворонок Т.В.

 

ІІ ЗАСІДАННЯ

1. Модель формування успішного розвитку школяра

Питання до обговорення.

 

  1. Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів.
  2. Методологія – навчання про організацію діяльності.
  3. Основні закономірності процесу виховання.
  4. Основні принципи виховання.
  5. Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема(виховання в контексті життєтворчості особистості).
  6. Система формування успішної особистості школяра.
  7. Виховання лідерських якостей особистості школяра.
  8. Диференціація та індивідуалізація виховання - необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості.
  9. Створення ситуації успіху – запорука виховання успішного школяра.
  10. Вчитель і проблема дисципліни або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів.
  11. Роль сім’ї у вихованні успішної особистості.
  12. Психологічні аспекти виховання успішної особистості

2. Обмін досвідом між класними керівниками:

3.  Відвідування та обговорення відкритого виховного заходу.

4. Ознайомлення з новою методичною літературою.

 

Жовтень

 

Миронюк О.М.

 

 

ІІІ ЗАСІДАННЯ

1.         Виховання як управління процесом розвитку особистості

Питання до обговорення:

 

  1. Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості.
  2. Виховання як процес розвитку особистості

А) Поняття «особистість».

Б) Що формує особистість: спадковість чи середовище?

В) Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості.

Г) Колектив як соціальний об'єкт управління.

Д) Колектив та розвиток особистості.

       3. Виховна технологія -

       4. Виховна функція навчального закладу

       5.Гуманістична функція виховання.

       6.Впровадження проектних технологій у навчально – виховний процес загальноосвітньої школи.

       7. Розвиток соціальної компетентності школярів шляхом залучення їх до участі в громадському житті школи.

       8. Громадянське виховання учнів в умовах сучасної сільської школи.

       9. використання проектної технології як засобу формування особистісного розвитку учня в класному колективі.

 

2.         Вчитель і проблема дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів.

3.         Рада профілактики правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів

4. Ознайомлення з новою методичною літературою.

Грудень

 

Богурська С.С.

 

 

 

ІУ ЗАСІДАННЯ

1. Учнівська молодь: цінності та пріоритети

Питання до обговорення:

 

  1. Людське здоров’я та життя – найбільші цінності.
  2. Учнівська молодь: проблеми самореалізації інтелектуального потенціалу.
  3. Методика формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об’єднань.
  4. Молодь і дозвілля
  5. Традиції виховання в українській родині
  6. Молодіжна  субкультура - невід’ємна складова розвитку підлітка
  7. Технологія колективного творчого виховання – формування особистості в процесі роботи на користь інших людей
  8. Розвиток особистісного та професійного самовизначення старших школярів
  9. Моральність і духовність – найвищі цінності у вихованні сучасної молоді
  10. Нові форми та методи проведення уроків патріотичного виховання
  11. Загальнолюдські цінності в духовному розвитку особистості

 

2. Проведення анкетування з вивчення розвитку особистості.

3.Відвідування і обговорення відкритої виховної години

4. Ознайомлення з новою методичною літературою.

Березень

 

Драпогуз О.М.

 

 

 

У ЗАСІДАННЯ

1. Методологія та принципи роботи у вихованні успішного школяра.

Питання до обговорення.

 

  1. Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів.
  2. Методологія – навчання про організацію діяльності.
  3. Основні закономірності процесу виховання.
  4. Основні принципи виховання.
  5. Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема(виховання в контексті життєтворчості особистості).
  6. Система формування успішної особистості школяра.
  7. Виховання лідерських якостей особистості школяра.
  8. Диференціація та індивідуалізація виховання - необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості.
  9. Створення ситуації успіху – запорука виховання успішного школяра.
  10. Вчитель і проблема дисципліни або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів.
  11. Роль сім’ї у вихованні успішної особистості.
  12. Психологічні аспекти виховання успішної особистості

 

2. Обмін досвідом між класними керівниками:

3.Відвідування та обговорення відкритого виховного заходу..

4. Ознайомлення з новою методичною літературою.

 

Травень

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz