План
роботи шкільного методичного об’єднання класних керівників
на 2018-2019 навчальний рік
ПРОБЛЕМА: «Спрямування навчально-виховного процесу у взаєморозумінні батьків і педагогів у формуванні в учнів моральних якостей»
Керівник методоб’єднання Голубенко О.А.
Загальне керівництво ШМО класних керівників забезпечують заступник директора з навчально-виховної роботи Жайворонок Тетяна Василівна, керівник МО – Голубенко Оксана Анатоліївна.
Методичне об’єднання класних керівників
Попівської школи: проблеми, пошуки, рішення
Мета організації роботи методичного об’єднання – сприяти професійному вдосконаленню особистості педагога, стимулювати творчість класного керівника, який веде пошуки шляхів збагачення і розвитку змісту, форм і методів виховної роботи.
Завдання виховної роботи в нашій школі в цілому й методичного об’єднання класних керівників зокрема регламентується концепцією виховної роботи й спрямовано на створення умов для розвитку й саморозвитку дитини.
В нашій школі всього 9 класів, тому працює одне м/о класних керівників, до роботи залучаються також педагог-організатор, бібліотекар, керівники гуртків. У своїй більшості вони беруть активну участь в роботі методичного об’єднання: виступають з повідомленнями, діляться досвідом практичної роботи, проводять відкриті години спілкування, здійснюють самооцінку й оцінювання роботи колег.
Виховна проблема над якою працює школа :
Впровадження інноваційних підходів у виховання підростаючого покоління.
Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників:
«Спрямування навчально-виховного процесу у взаєморозумінні батьків і педагогів у формуванні в учнів моральних якостей»
Мета: Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.
Педагогічне кредо колективу: Моє заповітне бажання – передати тобі ту життєву мудрість, яку називають умінням жити.
В.О. Сухомлинський
СИСТЕМА РОБОТИ МО НАД ПРОБЛЕМОЮ
2018 - 2019 навчальний рік
Проблема: ««Спрямування навчально-виховного процесу у взаєморозумінні батьків і педагогів у формуванні в учнів моральних якостей |
завдання на 2018 – 2019 навчальний рік:
- підвищення теоретичного рівня класних керівників з питань морально-духовного виховання й вмінь застосовувати одержані знання в практичній діяльності, вдосконалення якості й форм роботи з громадянського виховання;
- формування інформаційного банку, необхідного для керування виховним процесом, реалізація творчих здібностей класних керівників й узагальнення передового педагогічного досвіду через організацію відкритих заходів виховного характеру, обмін досвідом;
- сприяння становленню й розвитку органів учнівського самоврядування, забезпечення єдиного принципового підходу до виховання й соціалізації учнів;
- координація зусиль класних керівників й батьківської громадськості на організацію спільної роботи з профорієнтації учнів.
- виконання рекомендацій практичного психолога по підвищенню рівня вихованості учнів.
- спрямувати роботу на реалізацію принципу особистого підходу до учня в педагогічній діяльності вчителів.
- виховання учнів в дусі національної свідомості, людської гідності, патріота своєї держави.
- збереження та зміцнення фізичного, морального та психічного розвитку дитини.
- приділяти належну увагу формуванню дружнього колективу.
- систематично проводити роботу з батьками по попередженню дитячого травматизму, збереженню здоров’я та життєдіяльності учнів.
- проводити різноманітні бесіди з батьками по попередженню дитячої злочинності, на виявлення суїциду, бездоглядності дітей.
- стежити за новинками педагогічної літератури, вивчати їх і впроваджувати в своїй роботі.
- приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.
- посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
- приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації. .
- залучати батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.
- формування ціннісного ставлення до себе, людей, довкілля, Батьківщини;
- формування гуманістичної, життєтворчої, духовно багатої та морально чистої особистості з глибоко усвідомленою національною та громадянською позицією;
- забезпечення кожній дитині умов для саморозвитку та самовдосконалення;
- формування розуміння кожною дитиною особистої ролі в розвитку рідного краю та всього суспільства;
- виховання інтелігентності, високого рівня освіти та культури;
- формування навичок економічного та екологічного мислення, виховання основних рис ділової людини;
- формування вміння швидко пристосовуватись до безперервних змін у суспільстві, економіці; уміння соціально адаптуватись, шукати найкращих шляхів розв’язання життєвих проблем;
- виховання уміння не губитися у швидкоплинному інформаційному просторі, вміння володіти собою в складних життєвих ситуаціях; дотримуватись самодисципліни, самоконтролю;
- формування потреб постійного навчання, безперервної освіти;
- виховання вміти спілкуватись з однолітками, в міжстатевих відносинах і різновікових колективах;
- формування екологічного мислення, діалектичного світогляду, оптимістичного погляду на життя;
- формування засад здорового способу життя.
План – сітка роботи ШМО
Вересень
01 – 06.09 |
08 – 13.09 |
15 – 20.09 |
22 – 30.09 |
Свято першого дзвоника
- Свято знань
- Перший урок «Україна – єдина країна»
- Вступний інструктаж
- Оформлення класних журналів (допомога молодим спеціалістам)
- Робота з батьками учнів випускних класів (довідки про подальше трудовлаштування)
- Інструктаж з ОП та БЖ (чергування в класі і по школі) |
- ГКК «Руху правила єдині – поважати їх повинні»
- Звіт чергового класу
Класні збори (самоврядування в класі)
- Оформлення плану класного керівника
Анкетування учнів (визначення інтересів з метою залучення до позакласної роботи)
- Перевірка учнівських щоденників
- Спортивне свято |
- Трудовий десант «За чисте довкілля»
Оформлення учнівських куточків
- Загальношкільні батьківські збори
- Оформлення куточків для батьків
Робота з батьківським комітетом класу
Оформлення документації класного керівника
- Визначення рівня забезпеченості учнів підручниками |
ГКК «Герої нашого краю» (до Дня партизанської слави)
- Звіт чергового класу
- Діагностування класних керівників
- Самоосвітня діяльність класних керівників
- «Скринька невирішених питань» - індивідуальна робота з класними керівниками
- Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури
- Семінар-практикум «Упровадження нових технологій виховання» |
Жовтень
01.10-10..10 |
13-18.10 |
20-25.10 |
27-31.10 |
- Акція «Живи, книго»
- ГКК «Людина серед людей» (до дня людей похилого віку, дня ветерану)
- Трудовий десант «За чисте довкілля»
- Анкетування учнів «Ситуативна поведінка» (обробка результатів та визначення шляхів вирішення проблеми)
|
- Свято Осені і урожаю
- Участь в проведенні тижня правознавства
- ГКК «Українське козацтво»
- Відкрита виховна година «Буду я природі вірним другом» (4 кл)
- Самоосвітня діяльність класних керівників
|
- Сприяння в проведенні загальношкільних заходів
- Відкрита виховна година «Гостина української родини» (3кл)
- Скринька невирішених питань» - індивідуальні консультації класних керівників
- Загальношкільна акція «Щоденник – обличчя учня» , анкета «Чим для тебе є твій щоденник»
- Робота з батьківським комітетом класу |
- Підготовка до засідання МО (засідання №2)
- Семінар-практикум «Робота з обдарованими дітьми»
- Робота з батьками (класні батьківські збори)
- Трудовий десант «Школа – наш дім, ми господарі в нім»
|
Листопад
01.11 – 08.11 |
10.11 – 15.11 |
17.11 – 22.11 |
24.11 – 29.11 |
- ГКК «Мово моя, солов’їна»
- Засідання ШМО класних керівників
- «Скринька невирішених питань» - індивідуальна робота з класними керівниками
- Відкрита виховна година « Україна – наш спільний дім» (ГПД)
|
- ГКК «Вогнище – це романтично, проте дуже небезпечно»
- Самоосвітня діяльність класних керівників
- Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури
- Анкетування учнів «Цінності та пріоритети» (обробка результатів та визначення шляхів вирішення проблеми» |
- ГКК «Що означає бути толерантним»
- Діагностування класних керівників
- Семінар-практикум «Проектна діяльність»
- Робота з батьківським комітетом
- Сприяння в проведенні загальношкільних заходів |
- ГКК «Нам, молодим, творити Україну»
- Індивідуальна робота з батьками
- Відвідування уроків у закріпленому класі
- Відкрита виховна година «Рідна мово, колискова …» (2 кл)
- |
Грудень
01-06.12 |
08 – 13.12 |
15 – 20.12 |
22 – 27.12 |
- ГКК «Армія незалежної України»
- Участь в проведенні тижня військово-патріотичного виховання
- Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури
- Робота з батьківським комітетом класу
- Волонтерська діяльність учнів класу (школи)
- Учнівський квартал «СНІД – хвороба ХХ століття»
|
- «Скринька невирішених питань» - індивідуальна робота з класними керівниками
- Відкрита виховна година «Вклоняємось доземно всім, солдати» (7 кл)
- Засідання динамічної групи (1-4 кл)
- Самоосвітня діяльність класних керівників
- Консультації психолога |
- Відкрита виховна година «Бути на Землі людиною»
- Сприяння в проведенні загальношкільних заходів
- Засідання динамічної групи (5-8 кл)
- Семінар – практикум «Правовий лекторій з дітьми»
- Анкетування учнів «Міжособистісні стосунки у класному колективі» (обробка результатів анкетування, визначення шляхів вирішення проблеми) |
- Новорічні ранки та бал-маскарад
- Відвідування уроків у закріпленому класі
- Засідання динамічної групи (9-11 кл)
- Класні батьківські збори
|
|
Прізвище вчителя |
Тема досвіду |
Роки вивчення |
1
|
Миронюк Олександра Михайлівна |
Патріотичне виховання |
2018-2019
|
Відомості про вчителів
№п/п |
Прізвище, ім’я та по батькові вчителя |
Назва навчального закладу |
Фах |
Категорія |
Педстаж |
Проблема, над якою працює вчитель |
Курси, атестація |
За які ділянки роботи відповідає |
Облік роботи в роботі ШМО |
||
1 |
Виноградова |
УПІ |
Вчитель |
І |
40 |
Вивчення особистості школяра |
2018 |
|
|
||
3 |
Цюра Валентина Григорівна |
УПІ |
Вчитель |
І |
33 |
Екологічне виховання учнів |
2013 |
Керівник МО вчителів початкових класів |
|
||
4 |
Богурська Світлана Сергіївна |
УПІ |
Вчитель |
І |
15 |
Превентивне виховання |
2018 |
|
|
||
5 |
Онуфрієнко |
УПІ |
Вчитель |
І |
14,5 |
Патріотичне виховання учнів на уроках та в позаурочний час |
2018 |
Керівник МО класних керівників і класоводів |
|
||
6 |
Миронюк Олександра Михайлівна |
ЧПІ |
Вчитель |
І |
26 |
Взаємовідносини батьків і учнів у колективі |
2015 |
|
|
||
7 |
Лавренчук Раїса Анатоліївна |
УПУ |
Вчитель |
І |
12 |
Формування культури поведінки |
2018 |
|
|
||
8 |
Воронецький |
ЧПІ |
Вчитель |
- |
1 |
Вивчення особистості школяра |
- |
|
|
||
Графік і тематика засідань МО класних керівників і класоводів
Зміст роботи |
Термін виконання |
Хто виконує |
При-мітка |
І ЗАСІДАННЯ 1. Підсумки роботи МО класних керівників і класоводів. 2. Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2016-2017 навчальний рік 3. Методичні рекомендації щодо оформлення класних журналів. 4. Рекомендації заступника директора щодо складання виховних планів. 5. Опрацювання інструктивних та методичних листів. |
Серпень |
Керівник МО Жайворонок Т.В. |
|
ІІ ЗАСІДАННЯ 1. Модель формування успішного розвитку школяра Питання до обговорення.
2. Обмін досвідом між класними керівниками: 3. Відвідування та обговорення відкритого виховного заходу. 4. Ознайомлення з новою методичною літературою.
|
Жовтень |
Миронюк О.М.
|
|
ІІІ ЗАСІДАННЯ 1. Виховання як управління процесом розвитку особистості Питання до обговорення:
А) Поняття «особистість». Б) Що формує особистість: спадковість чи середовище? В) Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості. Г) Колектив як соціальний об'єкт управління. Д) Колектив та розвиток особистості. 3. Виховна технологія - 4. Виховна функція навчального закладу 5.Гуманістична функція виховання. 6.Впровадження проектних технологій у навчально – виховний процес загальноосвітньої школи. 7. Розвиток соціальної компетентності школярів шляхом залучення їх до участі в громадському житті школи. 8. Громадянське виховання учнів в умовах сучасної сільської школи. 9. використання проектної технології як засобу формування особистісного розвитку учня в класному колективі.
2. Вчитель і проблема дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів. 3. Рада профілактики правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів 4. Ознайомлення з новою методичною літературою. |
Грудень |
Богурська С.С.
|
|
ІУ ЗАСІДАННЯ 1. Учнівська молодь: цінності та пріоритети Питання до обговорення:
2. Проведення анкетування з вивчення розвитку особистості. 3.Відвідування і обговорення відкритої виховної години 4. Ознайомлення з новою методичною літературою. |
Березень |
Драпогуз О.М.
|
|
У ЗАСІДАННЯ 1. Методологія та принципи роботи у вихованні успішного школяра. Питання до обговорення.
2. Обмін досвідом між класними керівниками: 3.Відвідування та обговорення відкритого виховного заходу.. 4. Ознайомлення з новою методичною літературою.
|
Травень |
|