І-засідання
|
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Хто виконує
|
1.
|
Аналіз роботи методичного об єднання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік.
|
Серпень
|
Керівник МО
|
2.
|
Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2018-2019 н.р.
|
|
|
3.
|
Опрацювання інструктивно-методичного матеріалу:
-Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах.
-Обговорення проекту Концепції середньої загальноосвітньої школи України
|
|
|
ІІ засідання
|
1.
|
Метод проектів на уроках літературного читання.
|
Жовтень
|
Виноградова К. М.
|
2.
|
Відвідування і обговорення уроку читання в 4 класі
|
|
|
3.
|
Обмін досвідом на тему: « Метод проектів на уроках літературного читання».
|
|
|
4.
|
Огляд психолого-педагогічної метод. літератури.
|
|
|
ІІІ засідання
|
1.
|
Технологія формування культури мислення молодшого школяра на уроках природознавства.
|
Грудень
|
Лавренчук Р. А.
|
2.
|
Відвідування і обговорення уроку природознавства у 1 класі.
|
|
|
3.
|
Обмін досвідом на тему: «Технологія формування культури мислення молодшого школяра на уроках природрзнавства».
|
|
|
4.
|
Огляд психолого-педагогічної метод. літератури.
|
|
|
ІV засідання
|
1.
|
Напрямки роботи з розвитку умінь мовленнєвої діяльності у молодших школярів.
|
Березень
|
Цюра В. Г.
|
2.
|
Відвідування і обговорення уроку української мови у 2 класі.
|
|
|
3.
|
Обмін досвідом: « Напрямки роботи з розвитку умінь мовленнєвої діяльності у молодших школярів».
|
|
|
4.
|
Огляд психолого-педагогічної метод. літератури.
|
|
|
V засідання
|
1.
|
Формування лексичної компетентності молодшого школяра засобом словотворчих вправ.
|
Травень
|
Онуфрієнко Н. Д.
|
2.
|
Опрацювання документів про проведення ДПА у 4 класі та оцінювання навчальних досягнень учнів.
|
|
Керівник МО
|
3.
4.
|
Підсумки роботи МО за 2018 -2019 н. р.
Діагностичне опитування щодо організації мет. роб.
|
|
|