Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Класних керівниківПлан
роботи шкільного методичного об’єднання класних керівників
на 2018-2019 навчальний рік
ПРОБЛЕМА: «Спрямування навчально-виховного процесу у взаєморозумінні батьків і педагогів у формуванні в учнів моральних якостей»
Керівник методоб’єднання Голубенко О.А.
Загальне керівництво ШМО класних керівників забезпечують заступник директора з навчально-виховної роботи Жайворонок Тетяна Василівна, керівник МО – Голубенко Оксана Анатоліївна.
Методичне об’єднання класних керівників
Попівської школи: проблеми, пошуки, рішення
Мета організації роботи методичного об’єднання – сприяти професійному вдосконаленню особистості педагога, стимулювати творчість класного керівника, який веде пошуки шляхів збагачення і розвитку змісту, форм і методів виховної роботи.
Завдання виховної роботи в нашій школі в цілому й методичного об’єднання класних керівників зокрема регламентується концепцією виховної роботи й спрямовано на створення умов для розвитку й саморозвитку дитини.
В нашій школі всього 9 класів, тому працює одне м/о класних керівників, до роботи залучаються також педагог-організатор, бібліотекар, керівники гуртків. У своїй більшості вони беруть активну участь в роботі методичного об’єднання: виступають з повідомленнями, діляться досвідом практичної роботи, проводять відкриті години спілкування, здійснюють самооцінку й оцінювання роботи колег.
Виховна проблема над якою працює школа :
Впровадження інноваційних підходів у виховання підростаючого покоління.
Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників:
«Спрямування навчально-виховного процесу у взаєморозумінні батьків і педагогів у формуванні в учнів моральних якостей»
Мета: Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.
Педагогічне кредо колективу: Моє заповітне бажання – передати тобі ту життєву мудрість, яку називають умінням жити.
В.О. Сухомлинський
СИСТЕМА РОБОТИ МО НАД ПРОБЛЕМОЮ
2018 - 2019 навчальний рік
Проблема: ««Спрямування навчально-виховного процесу у взаєморозумінні батьків і педагогів у формуванні в учнів моральних якостей
|
завдання на 2018 – 2019 навчальний рік:
- підвищення теоретичного рівня класних керівників з питань морально-духовного виховання й вмінь застосовувати одержані знання в практичній діяльності, вдосконалення якості й форм роботи з громадянського виховання;
- формування інформаційного банку, необхідного для керування виховним процесом, реалізація творчих здібностей класних керівників й узагальнення передового педагогічного досвіду через організацію відкритих заходів виховного характеру, обмін досвідом;
- сприяння становленню й розвитку органів учнівського самоврядування, забезпечення єдиного принципового підходу до виховання й соціалізації учнів;
- координація зусиль класних керівників й батьківської громадськості на організацію спільної роботи з профорієнтації учнів.
- виконання рекомендацій практичного психолога по підвищенню рівня вихованості учнів.
- спрямувати роботу на реалізацію принципу особистого підходу до учня в педагогічній діяльності вчителів.
- виховання учнів в дусі національної свідомості, людської гідності, патріота своєї держави.
- збереження та зміцнення фізичного, морального та психічного розвитку дитини.
- приділяти належну увагу формуванню дружнього колективу.
- систематично проводити роботу з батьками по попередженню дитячого травматизму, збереженню здоров’я та життєдіяльності учнів.
- проводити різноманітні бесіди з батьками по попередженню дитячої злочинності, на виявлення суїциду, бездоглядності дітей.
- стежити за новинками педагогічної літератури, вивчати їх і впроваджувати в своїй роботі.
- приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.
- посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
- приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації. .
- залучати батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.
- формування ціннісного ставлення до себе, людей, довкілля, Батьківщини;
- формування гуманістичної, життєтворчої, духовно багатої та морально чистої особистості з глибоко усвідомленою національною та громадянською позицією;
- забезпечення кожній дитині умов для саморозвитку та самовдосконалення;
- формування розуміння кожною дитиною особистої ролі в розвитку рідного краю та всього суспільства;
- виховання інтелігентності, високого рівня освіти та культури;
- формування навичок економічного та екологічного мислення, виховання основних рис ділової людини;
- формування вміння швидко пристосовуватись до безперервних змін у суспільстві, економіці; уміння соціально адаптуватись, шукати найкращих шляхів розв’язання життєвих проблем;
- виховання уміння не губитися у швидкоплинному інформаційному просторі, вміння володіти собою в складних життєвих ситуаціях; дотримуватись самодисципліни, самоконтролю;
- формування потреб постійного навчання, безперервної освіти;
- виховання вміти спілкуватись з однолітками, в міжстатевих відносинах і різновікових колективах;
- формування екологічного мислення, діалектичного світогляду, оптимістичного погляду на життя;
- формування засад здорового способу життя.
План – сітка роботи ШМО
Вересень
01 – 06.09
|
08 – 13.09
|
15 – 20.09
|
22 – 30.09
|
Свято першого дзвоника
- Свято знань
- Перший урок «Україна – єдина країна»
- Вступний інструктаж
- Оформлення класних журналів (допомога молодим спеціалістам)
- Робота з батьками учнів випускних класів (довідки про подальше трудовлаштування)
- Інструктаж з ОП та БЖ (чергування в класі і по школі)
|
- ГКК «Руху правила єдині – поважати їх повинні»
- Звіт чергового класу
Класні збори (самоврядування в класі)
- Оформлення плану класного керівника
Анкетування учнів (визначення інтересів з метою залучення до позакласної роботи)
- Перевірка учнівських щоденників
- Спортивне свято
|
- Трудовий десант «За чисте довкілля»
Оформлення учнівських куточків
- Загальношкільні батьківські збори
- Оформлення куточків для батьків
Робота з батьківським комітетом класу
Оформлення документації класного керівника
- Визначення рівня забезпеченості учнів підручниками
|
ГКК «Герої нашого краю» (до Дня партизанської слави)
- Звіт чергового класу
- Діагностування класних керівників
- Самоосвітня діяльність класних керівників
- «Скринька невирішених питань» - індивідуальна робота з класними керівниками
- Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури
- Семінар-практикум «Упровадження нових технологій виховання»
|
Жовтень
01.10-10..10
|
13-18.10
|
20-25.10
|
27-31.10
|
- Акція «Живи, книго»
- ГКК «Людина серед людей» (до дня людей похилого віку, дня ветерану)
- Трудовий десант «За чисте довкілля»
- Анкетування учнів «Ситуативна поведінка» (обробка результатів та визначення шляхів вирішення проблеми)
|
- Свято Осені і урожаю
- Участь в проведенні тижня правознавства
- ГКК «Українське козацтво»
- Відкрита виховна година «Буду я природі вірним другом» (4 кл)
- Самоосвітня діяльність класних керівників
|
- Сприяння в проведенні загальношкільних заходів
- Відкрита виховна година «Гостина української родини» (3кл)
- Скринька невирішених питань» - індивідуальні консультації класних керівників
- Загальношкільна акція «Щоденник – обличчя учня» , анкета «Чим для тебе є твій щоденник»
- Робота з батьківським комітетом класу
|
- Підготовка до засідання МО (засідання №2)
- Семінар-практикум «Робота з обдарованими дітьми»
- Робота з батьками (класні батьківські збори)
- Трудовий десант «Школа – наш дім, ми господарі в нім»
|
Листопад
01.11 – 08.11
|
10.11 – 15.11
|
17.11 – 22.11
|
24.11 – 29.11
|
- ГКК «Мово моя, солов’їна»
- Засідання ШМО класних керівників
- «Скринька невирішених питань» - індивідуальна робота з класними керівниками
- Відкрита виховна година « Україна – наш спільний дім» (ГПД)
|
- ГКК «Вогнище – це романтично, проте дуже небезпечно»
- Самоосвітня діяльність класних керівників
- Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури
- Анкетування учнів «Цінності та пріоритети» (обробка результатів та визначення шляхів вирішення проблеми»
|
- ГКК «Що означає бути толерантним»
- Діагностування класних керівників
- Семінар-практикум «Проектна діяльність»
- Робота з батьківським комітетом
- Сприяння в проведенні загальношкільних заходів
|
- ГКК «Нам, молодим, творити Україну»
- Індивідуальна робота з батьками
- Відвідування уроків у закріпленому класі
- Відкрита виховна година «Рідна мово, колискова …» (2 кл)
-
|
Грудень
01-06.12
|
08 – 13.12
|
15 – 20.12
|
22 – 27.12
|
- ГКК «Армія незалежної України»
- Участь в проведенні тижня військово-патріотичного виховання
- Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури
- Робота з батьківським комітетом класу
- Волонтерська діяльність учнів класу (школи)
- Учнівський квартал «СНІД – хвороба ХХ століття»
|
- «Скринька невирішених питань» - індивідуальна робота з класними керівниками
- Відкрита виховна година «Вклоняємось доземно всім, солдати» (7 кл)
- Засідання динамічної групи (1-4 кл)
- Самоосвітня діяльність класних керівників
- Консультації психолога
|
- Відкрита виховна година «Бути на Землі людиною»
- Сприяння в проведенні загальношкільних заходів
- Засідання динамічної групи (5-8 кл)
- Семінар – практикум «Правовий лекторій з дітьми»
- Анкетування учнів «Міжособистісні стосунки у класному колективі» (обробка результатів анкетування, визначення шляхів вирішення проблеми)
|
- Новорічні ранки та бал-маскарад
- Відвідування уроків у закріпленому класі
- Засідання динамічної групи (9-11 кл)
- Класні батьківські збори
|
|
Прізвище вчителя
|
Тема досвіду
|
Роки вивчення
|
1
|
Миронюк
Олександра
Михайлівна
|
Патріотичне виховання
|
2018-2019
|
Відомості про вчителів
№п/п
|
Прізвище, ім’я та по батькові вчителя
|
Назва навчального закладу
|
Фах
|
Категорія
|
Педстаж
|
Проблема, над якою працює вчитель
|
Курси, атестація
|
За які ділянки роботи відповідає
|
Облік роботи в роботі ШМО
|
1
|
Виноградова
Катерина
Миколаївна
|
УПІ
|
Вчитель
|
І
|
40
|
Вивчення особистості школяра
|
2018
|
|
|
3
|
Цюра Валентина Григорівна
|
УПІ
|
Вчитель
|
І
|
33
|
Екологічне виховання учнів
|
2013
|
Керівник МО вчителів початкових класів
|
|
4
|
Богурська Світлана Сергіївна
|
УПІ
|
Вчитель
|
І
|
15
|
Превентивне виховання
|
2018
|
|
|
5
|
Онуфрієнко
Надія
Дмитрівна
|
УПІ
|
Вчитель
|
І
|
14,5
|
Патріотичне виховання учнів на уроках та в позаурочний час
|
2018
|
Керівник МО класних керівників і класоводів
|
|
6
|
Миронюк Олександра Михайлівна
|
ЧПІ
|
Вчитель
|
І
|
26
|
Взаємовідносини батьків і учнів у колективі
|
2015
|
|
|
7
|
Лавренчук Раїса Анатоліївна
|
УПУ
|
Вчитель
|
І
|
12
|
Формування культури поведінки
|
2018
|
|
|
8
|
Воронецький
Михайло
Володимирович
|
ЧПІ
|
Вчитель
|
-
|
1
|
Вивчення особистості школяра
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Графік і тематика засідань МО класних керівників і класоводів
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Хто виконує
|
При-мітка
|
І ЗАСІДАННЯ
1. Підсумки роботи МО класних керівників і класоводів.
2. Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2016-2017 навчальний рік
3. Методичні рекомендації щодо оформлення класних журналів.
4. Рекомендації заступника директора щодо складання виховних планів.
5. Опрацювання інструктивних та методичних листів.
|
Серпень
|
Керівник МО
Жайворонок Т.В.
|
|
ІІ ЗАСІДАННЯ
1. Модель формування успішного розвитку школяра
Питання до обговорення.
- Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів.
- Методологія – навчання про організацію діяльності.
- Основні закономірності процесу виховання.
- Основні принципи виховання.
- Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема(виховання в контексті життєтворчості особистості).
- Система формування успішної особистості школяра.
- Виховання лідерських якостей особистості школяра.
- Диференціація та індивідуалізація виховання - необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості.
- Створення ситуації успіху – запорука виховання успішного школяра.
- Вчитель і проблема дисципліни або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів.
- Роль сім’ї у вихованні успішної особистості.
- Психологічні аспекти виховання успішної особистості
2. Обмін досвідом між класними керівниками:
3. Відвідування та обговорення відкритого виховного заходу.
4. Ознайомлення з новою методичною літературою.
|
Жовтень
|
Миронюк О.М.
|
|
ІІІ ЗАСІДАННЯ
1. Виховання як управління процесом розвитку особистості
Питання до обговорення:
- Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості.
- Виховання як процес розвитку особистості
А) Поняття «особистість».
Б) Що формує особистість: спадковість чи середовище?
В) Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості.
Г) Колектив як соціальний об'єкт управління.
Д) Колектив та розвиток особистості.
3. Виховна технологія -
4. Виховна функція навчального закладу
5.Гуманістична функція виховання.
6.Впровадження проектних технологій у навчально – виховний процес загальноосвітньої школи.
7. Розвиток соціальної компетентності школярів шляхом залучення їх до участі в громадському житті школи.
8. Громадянське виховання учнів в умовах сучасної сільської школи.
9. використання проектної технології як засобу формування особистісного розвитку учня в класному колективі.
2. Вчитель і проблема дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів.
3. Рада профілактики правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів
4. Ознайомлення з новою методичною літературою.
|
Грудень
|
Богурська С.С.
|
|
ІУ ЗАСІДАННЯ
1. Учнівська молодь: цінності та пріоритети
Питання до обговорення:
- Людське здоров’я та життя – найбільші цінності.
- Учнівська молодь: проблеми самореалізації інтелектуального потенціалу.
- Методика формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об’єднань.
- Молодь і дозвілля
- Традиції виховання в українській родині
- Молодіжна субкультура - невід’ємна складова розвитку підлітка
- Технологія колективного творчого виховання – формування особистості в процесі роботи на користь інших людей
- Розвиток особистісного та професійного самовизначення старших школярів
- Моральність і духовність – найвищі цінності у вихованні сучасної молоді
- Нові форми та методи проведення уроків патріотичного виховання
- Загальнолюдські цінності в духовному розвитку особистості
2. Проведення анкетування з вивчення розвитку особистості.
3.Відвідування і обговорення відкритої виховної години
4. Ознайомлення з новою методичною літературою.
|
Березень
|
Драпогуз О.М.
|
|
У ЗАСІДАННЯ
1. Методологія та принципи роботи у вихованні успішного школяра.
Питання до обговорення.
- Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів.
- Методологія – навчання про організацію діяльності.
- Основні закономірності процесу виховання.
- Основні принципи виховання.
- Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема(виховання в контексті життєтворчості особистості).
- Система формування успішної особистості школяра.
- Виховання лідерських якостей особистості школяра.
- Диференціація та індивідуалізація виховання - необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості.
- Створення ситуації успіху – запорука виховання успішного школяра.
- Вчитель і проблема дисципліни або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів.
- Роль сім’ї у вихованні успішної особистості.
- Психологічні аспекти виховання успішної особистості
2. Обмін досвідом між класними керівниками:
3.Відвідування та обговорення відкритого виховного заходу..
4. Ознайомлення з новою методичною літературою.
|
Травень
|
|
|
Календар |
---|
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|