Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 16.05.2024, 02:58

Попівська загальноосівтня школа І-ІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Бібіліотечні уроки [9]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Бібіліотечні уроки » Бібіліотечні уроки

Вчимося спілкуванню

 

  1.  «  Твоє  імя»

Кожному  учаснику  пропонується  назвати  своє  ім’я,  розповісти,  чому  його  так  назвали,  чи  подобається  йому  своє  ім’я,  як  його  називають  вдома,  в  школі,  як  хотілося,  щоб  називали.

  1.  « Розминка»

Всі  учасники  хаотично  ходять.  Ведучий  називає  якийсь  колір  чи  предмет.  Всі  обі,  а  на  комусь  іншому.  ( 5 хвилин) повинні  за  командою  ведучого  доторкнутися  до  цього  предмета  або  кольору,  але  не  на  собі,  а  на  комусь  іншому.

  1.  Вправа  « Я»

Кожному  учаснику  пропонується  розповісти  про  себе  щось,  чого  не  знають  про  нього   присутні.  ( 1хв.)

  1.  « Знайди  пару»

Гравцям  роздають  папірці  ,  на  яких  написані  назви  тварин.  Не  розмовляючи,  кожен  повинен  знайти  собі  пару,  таку  ж  тварину.

Потім  пари  стають  у  коло.  Вони повинні  без  слів  показати  свою  тварину.  Присутні  відгадують,  що  це  за  тварина. 

  1.  « Мої  сусіди»

Всі  учасники  сидять  у  колі.  Ведучий  знаходиться  в  центрі.  Він  говорить:  « Мені  подобаються  всі  мої  сусіди,  особливо  ті,  в  кого  … (  білі  черевики,  бантики  на  голові  і  т.д.)» .  Діти,  в  яких  є  ці  ознаки,  повинні  змінити  місце  -  пересісти.  Ведучий  старається  зайняти  вільний  стілець.  Той,  кому  не  вистачить  місця,  стає  ведучим.

  1.  « Відро  для  сміття».  Прохання  до  всіх  написати на  листочках  свою  шкідливу  звичку,  непотрібну  річ,  яка  заважає   у   навчанні  і  т. д.  ,  зім’яти  папірець  і  вкинути  в  сміттєвий  бак.
  2. « Лист  за  спиною».  Умова.  Якщо  гравець  хоче  почути  про  себе  свої  позитивні  якості  -  малює  на  листі  сонечко,  якщо  негативні  -  знак  ?,  якщо  і  ті  і  інші  -  то  два  знаки.  Лист  закріплюється  на  спини  гравцям.  У  всіх  гравців  у  руках  -  олівці.  Учасники  по  черзі  підходять  спинами  до  дітей  і  просять  зробити  напис  на  аркуші,  які  знаходяться  на  спині.  Час -  10 хв.  Потім  гравці  уголос  обговорюють  свої  написи,  та  розповідають  про  свої  почуття,  чекання.

 

  1. « Попробуй  вгадай».  Один  із  учасників  виходить із  кімнати.  Останні  в  цей  час  вибирають  одного  учасника,  уважно  його  розглядають.  За  командою  заходить    той  гравець,  який  виходив,і  починає  ставити  запитання  про  зовнішність  згаданого  гравця.  Всі  присутні  можуть  відповідати  тільки  «Так»  чи  « Ні».  Після  того,  як  вгадано  учасника,  гра  продовжується  з  новим  ведучим.
  2. « Що  моя  річ  знає  про  мене».  Учасники  сидять  по колу.  Один  із  них  бере  в руки  якусь  річ  і  від  імені  цього  предмета  розповідає  про  його  господаря.  Наприклад ,  «  Я  ,   Іринкина  ручка,  я  знаю  її  три  місяці…»

       Під  час  обговорення  ведучий  підкреслює  вміння  розкритися  перед    іншими.

 

Категорія: Бібіліотечні уроки | Додав: dku (16.12.2015)
Переглядів: 398 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz