- « Твоє ім’я»
Кожному учаснику пропонується назвати своє ім’я, розповісти, чому його так назвали, чи подобається йому своє ім’я, як його називають вдома, в школі, як хотілося, щоб називали.
- « Розминка»
Всі учасники хаотично ходять. Ведучий називає якийсь колір чи предмет. Всі обі, а на комусь іншому. ( 5 хвилин) повинні за командою ведучого доторкнутися до цього предмета або кольору, але не на собі, а на комусь іншому.
- Вправа « Я»
Кожному учаснику пропонується розповісти про себе щось, чого не знають про нього присутні. ( 1хв.)
- « Знайди пару»
Гравцям роздають папірці , на яких написані назви тварин. Не розмовляючи, кожен повинен знайти собі пару, таку ж тварину.
Потім пари стають у коло. Вони повинні без слів показати свою тварину. Присутні відгадують, що це за тварина.
- « Мої сусіди»
Всі учасники сидять у колі. Ведучий знаходиться в центрі. Він говорить: « Мені подобаються всі мої сусіди, особливо ті, в кого … ( білі черевики, бантики на голові і т.д.)» . Діти, в яких є ці ознаки, повинні змінити місце - пересісти. Ведучий старається зайняти вільний стілець. Той, кому не вистачить місця, стає ведучим.
- « Відро для сміття». Прохання до всіх написати на листочках свою шкідливу звичку, непотрібну річ, яка заважає у навчанні і т. д. , зім’яти папірець і вкинути в сміттєвий бак.
- « Лист за спиною». Умова. Якщо гравець хоче почути про себе свої позитивні якості - малює на листі сонечко, якщо негативні - знак ?, якщо і ті і інші - то два знаки. Лист закріплюється на спини гравцям. У всіх гравців у руках - олівці. Учасники по черзі підходять спинами до дітей і просять зробити напис на аркуші, які знаходяться на спині. Час - 10 хв. Потім гравці уголос обговорюють свої написи, та розповідають про свої почуття, чекання.
- « Попробуй вгадай». Один із учасників виходить із кімнати. Останні в цей час вибирають одного учасника, уважно його розглядають. За командою заходить той гравець, який виходив,і починає ставити запитання про зовнішність згаданого гравця. Всі присутні можуть відповідати тільки «Так» чи « Ні». Після того, як вгадано учасника, гра продовжується з новим ведучим.
- « Що моя річ знає про мене». Учасники сидять по колу. Один із них бере в руки якусь річ і від імені цього предмета розповідає про його господаря. Наприклад , « Я , Іринкина ручка, я знаю її три місяці…»
Під час обговорення ведучий підкреслює вміння розкритися перед іншими.
|